nieuwe voorbereidingen - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Rowie Pol - WaarBenJij.nu nieuwe voorbereidingen - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Rowie Pol - WaarBenJij.nu

nieuwe voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Rowie

09 Maart 2013 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Weer een update van mijn voorbereidingen voor Afrika.

Vandaag ben ik op pad geweest om alvast paar dingen te halen voor mijn reis naar Afrika. Zo ging ik kijk naar een tas, helaas kon ik er nog niet voor slagen omdat het erg druk was in de winkel en eigenlijk niemand daar echt verstand had van backpacks. dus zonder tas naar huis gegaan. wel heb ik een moneybelt, heftige insecten spul en een klamboe gekocht, helaas was de klamboe niet goed het bleek meer een laken te zijn dus van de week nog eventjes terug brengen.

Dinsdag:
Dinsdag word een leuke en spannende dag. ik en Marleen (mijn reisbuddy) hebben een afspraak bij het kantoor van Dare2Go om ons project uit te kiezen waar we heen gaan deze zomer. en daarna komt Marleen gezellig eten en gaat ze voor het eerst mijn familie ontmoeten. kan nu al niet wachten op deze dag ik ga dan eindelijk weten waar ik heen ga. ik moet daarna natuurlijk nog wel contact zoeken met het project om te kijken of er plek is en of we mogen komen.

ik laat jullie nog wel weten wat het geworden is ;)

Liefs, Rowie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rowie

Omdat ik deze zomer naar afrika wil, wil ik iedereen op de hoogte houden hoe mijn reis naar afrika gaat en ook natuurlijk als ik in afrika ben.

Actief sinds 16 Jan. 2013
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 7279

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 24 December 2013

Vrijwilligers werk in Mpongwe (Zambia)

16 Januari 2013 - 22 Augustus 2013

Mijn voorbereiding voor de reis van me leven

Landen bezocht: