De laatste dag in Nederland. - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Rowie Pol - WaarBenJij.nu De laatste dag in Nederland. - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Rowie Pol - WaarBenJij.nu

De laatste dag in Nederland.

Blijf op de hoogte en volg Rowie

23 Augustus 2013 | Nederland, Sint-Michielsgestel

He Allemaal,

Ja het gaat nu echt gebeuren. de laatste dingetjes gedaan, lekker in bad geweest, tas nog beetje ingepakt en de grote schoonmaak in mijn slaap kamer heb ik een lekker schoon kamertje wanneer ik terug kom :). want rond 4 uur half 5 vertrekken we al weer om naar Düsseldorf te gaan waar we rond 21.20 het vliegtuig hebben naar Dubai, het afscheid word denk wel lastig gelukkig word ik weggebracht door papa, Hennie en Robin. we landen in Dubai om 5.50 lokale tijd (in Nederland 3.50) en daar stappen we over op het vliegtuig naar Lusaka om 9.25 lokale tijd en komen om 14.25 aan op het vliegveld in Lusaka.

wanneer we geland zijn moeten we eerst onze visum gaan regelen, simkaart kopen en lokaal geld pinnen. daarna worden we opgehaald door James (een goede chauffeurs naam ;)) die ons brengt naar het backpackers hostel in Lusaka waar we een nacht overnachten om de volgende dag naar Mpongwe te reizen.

Ben vandaag nog heerlijk verwend door mijn broer en Robin, heb namelijk een frikandel speciaal gekregen omdat ik die zo ga missen :S, en straks komt Hennie er ook nog een brengen samen met de lekkerste milkshake die je maar kan vinden van het Hofke <3

Het gaat nu eindelijk gebeuren, ik heb er zo veel zin in maar het is wel heel spannend. ik hou jullie zo veel mogelijk op de hoogte wanneer ik internet heb. Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes die ik heb gekregen. Hou van jullie.. en tot snel <3

  • 23 Augustus 2013 - 15:52

    Tessa Van Heertum:

    meid heel veel plezier en ook namens de beemden!

    Kijk goed uit en ik lees wel wanneer je wt plaatst.

    Xxxloveu girl

  • 23 Augustus 2013 - 16:40

    Dagmar:

    Ik ga je missen meis. Geniet maar van je laatste dagje en tot over 4 maanden. En dan gaan we een milkshake drinken.

  • 24 Augustus 2013 - 07:37

    Lloyd :

    hoi rowie ,
    veel plezier en geniet ervan.
    grtz lloyd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rowie

Omdat ik deze zomer naar afrika wil, wil ik iedereen op de hoogte houden hoe mijn reis naar afrika gaat en ook natuurlijk als ik in afrika ben.

Actief sinds 16 Jan. 2013
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 7275

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 24 December 2013

Vrijwilligers werk in Mpongwe (Zambia)

16 Januari 2013 - 22 Augustus 2013

Mijn voorbereiding voor de reis van me leven

Landen bezocht: