slecht nieuws - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Rowie Pol - WaarBenJij.nu slecht nieuws - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Rowie Pol - WaarBenJij.nu

slecht nieuws

Blijf op de hoogte en volg Rowie

28 Mei 2013 | Nederland, Sint-Michielsgestel

het is alweer een tijdje geleden dat ik via deze blog heb laten weten hoe de voorbereidingen gaan voor mijn reis. dus hier een update.

Ik ben in de mei vakantie met Marleen naar Rotterdam gegaan om mee te helpen op een AKN plek (Andere Kant van Nederland). We gingen mee helpen bij Sonshine een organisatie die samen werkt met de voedselbank om mensen die het niet breed hebben af en toe in het jaar een leuke dag te bieden. we gingen met een aantal moeders en hun kinderen naar een gigantische speeltuin met veel attracties, er was zelf een zwembad bij en ik heb samen met de kinderen een geweldige dag gehad.

zoals jullie weten hadden we een aanvraag gedaan voor een ziekenhuis in het plaatsje Yeji. vorige week kregen we helaas te horen dat dit niet door gaat omdat de vrouw die ons zou gaan begeleiden daar niet meer werkt. We vinden het beide heel jammer omdat er bijna geen projecten meer zijn bij dare2go wat met een ziekenhuis te maken heeft. maar misschien was het ook wel beter omdat buitenlandse zaken nu ook een negatief reisadvies heeft gegeven. we hebben veel contact gehad met dare2go en hebben nu misschien een ander project kunnen vinden via een andere organisatie. het is gelukkig in een ziekenhuis wat we heel graag willen en Zambia. ik krijg vrijdag een telefoontje of we onze motivatie brief morgen sturen omdat er ook veel stagiaires heen gaan. dus nu maar duimen dat ze niet in onze periode stage gaan lopen. ik hoop zo dat het nu wel gaat lukken.

wanneer ik meer nieuws heb laat ik het jullie meteen weten.

Liefs Rowie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rowie

Omdat ik deze zomer naar afrika wil, wil ik iedereen op de hoogte houden hoe mijn reis naar afrika gaat en ook natuurlijk als ik in afrika ben.

Actief sinds 16 Jan. 2013
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 7277

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 24 December 2013

Vrijwilligers werk in Mpongwe (Zambia)

16 Januari 2013 - 22 Augustus 2013

Mijn voorbereiding voor de reis van me leven

Landen bezocht: