Vrijwilligers werk in Mpongwe (Zambia) - Reisverslagen van Rowie van der Pol - WaarBenJij.nu Vrijwilligers werk in Mpongwe (Zambia) - Reisverslagen van Rowie van der Pol - WaarBenJij.nu
Vrijwilligers werk in Mpongwe (Zambia)

Helpen in het lokale ziekenhuis met bevallingen en controles/vaccineren van pasgeboren kinderen. ook ga ik zwangere vrouwen begeleiden en een vaccinatie programma opzetten.

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2013

Een andere wending.

07 Oktober 2013

Een lang verhaal

14 September 2013

eerste werkervaring

01 September 2013

Mijn eerste week in Afrika
Rowie

Omdat ik deze zomer naar afrika wil, wil ik iedereen op de hoogte houden hoe mijn reis naar afrika gaat en ook natuurlijk als ik in afrika ben.

Actief sinds 16 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7276

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 24 December 2013

Vrijwilligers werk in Mpongwe (Zambia)

16 Januari 2013 - 22 Augustus 2013

Mijn voorbereiding voor de reis van me leven

Landen bezocht: