De eerste voorbereidingen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Rowie Pol - WaarBenJij.nu De eerste voorbereidingen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Rowie Pol - WaarBenJij.nu

De eerste voorbereidingen

Door: Rowie van der Pol

Blijf op de hoogte en volg Rowie

16 Januari 2013 | Nederland, Delft

zoals sommige van jullie weten is een droom van me om in een ontwikkelingsland nuttig te gaan maken, en wie weet komt deze droom deze zomer wel uit.

ik ben paar maanden geleden naar een info bijeenkomst geweest van Dare2Go (een organisatie die mensen zoals mij willen helpen om ontwikkelingshulp willen doen in Azië, Afrika en Latijns Amerika) hier heb ik wat informatie gekregen over wat hun mij te bieden hebben. ze organiseren ook weekenden om een "buddy" te vinden en om een project te kiezen.

Dit weekend is het zover! ik ga naar delft om misschien wel mijn toekomstige "buddy" te ontmoeten waar ik deze zomer paar maanden mee opgescheept zit ;). ik heb er echt zo veel zin in. ik moet er rond 8 uur zijn en gaan dan echt beginnen aan mijn droom :)

ik ben al druk bezig om alle dingen uit te zoeken die we moeten mee nemen, we moeten namelijk ook cd's en mooie teksten mee nemen die je leuk vind. ben erg benieuwd.

ik laat jullie snel weten hoe het weekend is geweest!! :)